G
Terug
3c. We voeren met behulp van rijkssubsidie in de periode tot 2029 een isolatieprogramma uit, met aandacht voor de bestrijding van (dreigende) energiearmoede.
Stand van zaken
Dit betreft het NIP (Nationaal Isolatie Programma), inmiddels de LAI (Lokale Aanpak Isolatie) genoemd.
De aanpak en de samenwerking met Brummen Energie is gestart in Q4 2024.